En dag

Idag har jag varit i centrum hos munter och fixat mina bågar, har också fixat klipptid nästa vecka. Funderar faktiskt på att klippa av mig håret , klippa kort, klippa av mitt långa hår . Men kommer säkerligen inte våga eller så kommer jag ångra mig stenhårt. men skulle vara kul att testa, kanske passar jättebra i kort hår ?:)
I morgon är det Harrys, kommer nog komma mycket folk. Blir ingen utgån för mig , match på lördag mot Lindsdal. Men kan ju ställa upp som chaufför, gratis inträde mellan en viss tid ju .. Kan ju gå in och sitta där och kolla på alla fulla människor som gör bort sig :P Men jag får se..

Ikväll efter träningen drog jag mig bort till Lena. Blev lite möblering, fika och mycket skratt :) Bästaste Erika pillade i mitt hår samtidigt som vi kollade Familjen Jackson, hur skönt som helst. Fuderar på att låna hem henne ibland om man har lite svårt att sova :)

Nu är det tredje gången ja skriver detta inlägg, pappas dator har låst sig precis när ja har varit klar ! Men nu bytte jag dator, så hoppas de går vägen nu :P


Kommentarer
Postat av: Alexander

söt du är milla!

2010-03-19 @ 13:52:44
URL: http://jake.dingblog.com/
Postat av: fia

jag tror du skulle passa skitbra i kort och det är ju skitgrymt med folk som vågar.. du har ju rätt ansiktsform för de också;) go for it

2010-03-19 @ 14:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0