kebab kebab kebab

hej.
Vilken dag, har varit mycket på jobbet idag, har varit folk hela tiden , mycket vid lunch.
Men vid typ 17. fick vi en liten beställning på 3 big meal, 1 schnitzel och 21 kebab!! Ja trodde hon skämtade när hon sa de. Samtidigt gick telefonen varm och fler och fler kunder strömmade in .. Men klarade ut det rätt bra ändå. Slutade vid 7, Marona kom och hämtade mig vid 20 över, så bar det av mot storebro för match. Gick sådär, förlust med 5-2.
Vet inte vad ja gjorde på planen idag, inte många rätt. Tråkigt när de är så.
Nu sitter jag och funderar på hur ja ska göra med mitt hår i morgon, vill göra något annorlunda, men får se...

nähepp.. nu ska ja dricka upp mitt glas med cola och sen gå och lägga mig för denna huvudvärken är ju inte att leka med..



hade lugg en gång ..fast nää?



heh jaja.. ljust hår kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0