styr och ställ ..

Denna vecka har det inte varit mycket jobb för min del, blir att jobba fre-sön istället. Så haft tid att styra med lite annat när jag har varit ledig, har städat mitt rum, simmat med Julia det var ett tag sen ja var i simbassängen och plaskade. Fikat med Julia och Madde. Tränat :)

Min säng är så fruktansvärt skön, jag skulle kunna ligga där hela dagarna. Men det går ju inte , vill ju inte slösa bort sina lediga dagar i sängen .. Blev sugen på att fika med Icka och Emmy idag men Emmy är lite svår att få tag på så vi får väl se hur det blir med det, måste ju hinna hem till träningen. Vill inte vrålköra in till Vimmerby som jag gjort dom senaste gångerna nu.. farligt. Blir det ingen fika ska ja nog trycka i mig lite av resterna från gårdagens middag. MUMS!!

jaja ..



STÄDNING

STÄDAT RUM

SÖT FLICKA

?

RIKTIGT GOD MAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0