Klippt mig

Hej!
Idag vaknade jag av plingande i mobilen och hundskall. Men jag somnade om och vaknade inte förrens klockan 13! .. inte okej. Det uppskattades inte av min vän Julia som ville få med mig på en promenad och fika och sen en simtur i bassängen. Men Milla låg så skönt i sin säng, hade sjukaste drömmen med. Drömde att jag hade flyttat in i lägenhet i Stålhagen ?! haha, aja behöver inte säga mer om de .
Vid 15 var det dags för klippning. Blev några centimeter på längden sen lite uppklippt åså.. helt okej. Skulle vilja göra något häftigt typ klippa askort, men vågar inte.
Drog en solning men Julia och stannade till på Sibylla och åt lite efter de. Sen blev det lite skitsnack med.
Ledig i morgon med, då blir det träning. :)

Tro ja ska in i duschen nu ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0