Hejhej!

Klockan är 00.48 och jag kom hem från Lisa för ungefär 15 min sen. Vi har kollat på Lets dance och lite annat smått och gott.
Jobbat har jag gjort idag med, 12-17 så kan ju inte påstå att jag är helt slut nu.
Har varit en lugn och skön fredag men i morgon (eller efter jag har gått och lagt mig, sovit och vaknat) blir det fest i oskarshamn , ska fira lilla Elin Tell som fyller 20 jävla år! Grattis till henne.

Jag måste erkänna att jag är ganska så usel på att skriva här... men men.

Tror faktiskt att de börjar bli läggdags för fröken Näslund nu ..

Men först lite bilder från den gamla goda tiden ..



HAhah himla härlig bild på syster och mig :)



Syster, okänd och jag :)



:)




Syster, jag och kusin :)



Jag, far, syster och kusin .

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kul att jag hittade in på din blogg! :) Ytterligare en sida att lägga till i bloggmappen och kika in på titt som tätt! Hoppas allt är bra med dig, bra träning i torsdags - får be om ursäkt att ni fick dras med mig sista matchen! De kändes att de var i slutet av träningen så att säga!!! ;) Kramar/Cornelia

2010-01-12 @ 04:45:48
URL: http://connis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0