och nu?

Sitter här och lyssnar på James Morrison och funderar på om jag ska gå och lägga mig. Det är dött på facebook och msn... förstår inte varför jag sitter här och bara väntar på att något ska hända och klockan blir bara mer och mer ..Ska jobba i morgon och på lördag bara denna vecka .. På fredag ska vi fira Icka då blir det Harrys!. Bjöd henne på Kinan igår förresten som en liten födelsedagspresent, mycket trevligt.
Idag har jag tränat, efter de åkte vi pulka och grillade korv.. mysigt :)
Skulle inte säga nej till en utlandsresa nu, är så himla trött på snön nu alltså ..

Tackar Sofie Persson för 
ALLAHJÄRTANSDAG kramen
och den goda
ALLAHJÄRTANSDAG middagen jag lagade till mig själv.. tack :P

hepp.. jag får väl ge mig nu då..sååå nattinatti.




Kommentarer
Postat av: Maddo

vilken jävla pudding!

2010-02-15 @ 10:39:40
Postat av: Sof

Tack själv milla! Hade blivit en ensam alla<3dag utan din varma famn..

2010-02-15 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0