KÖP TANDBORSTAR AV MIG!

NU är det så att jag ska sälja tandborstar.. Någon som är sugen så är det bara att hojta till.. 5 borstar för 100:- , som hittat.. ah eller nästan . men ja måste bli av med dom innan den 18 mars eller vad de var..Annars får ja stryk av Marona ;P Aja. har jobbat idag.. har varit väldigt lugnt och kallt som satan. Ska nog ta på mig vantar halsduk och mössa i morgon när ja står där och steker. . Efter jobbet blev det ut och springa eftersom ja inte kan träna för ja jobbar så sent. Sen drog jag och hämtade ett lite paket från HM.. NICE!!

Har funderat på att göra en liten lista på vad jag har lärt mig att äta på ett halvår!
Här kommer den..

LISTAN PÅ VAD JAG HAR LÄRT MIG ÄTA PÅ ETT HALVÅR :)

* LÖK
* skivad gurka
* Hackad gurka
* Gurkmajonäs
* Räksallad
* Peperoni
* Snitsare med bröd.

.. ah de var nog allt..trodde aldrig ja skulle lära mig att äta lök :P

Nu blir det sängen ..natti

Hur kan man inte vilja köpa dessa fina ..? heh




Min bikini som ja fick hem.. nu kan det gärna bli sommar med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0