Söndag ..

Då har ännu en vecka gått..
Har jobbat , det är typ det enda.
Aja idag har vi i alla fall spelat sista matchen för i år.
 Gick ju som det gick. Förlust. .
Tror att jag får vara ledig torsdag
och fredag veckan som kommer . skönt.
Idag har Lisa fått jobba själv eftersom jag hade match och chefen är i Turkiet.
Men fick åka bort och hjälpa henne lite efter matchen.
Ser fram emot avslutningen med fotbollen på fredag. Ska bli kul :)
Har lite att se fram emot nu dom kommande helgerna,
23e åker familjen till Uppsala för att fira farmor och farfar och sen är det  årsfesten den 14 november:)
 
Aja ska väl sitta här med huvudvärk och bita bort mina naglar 
på fingrarna medan jag lyssnar på Shadow on the wall innnan jag kryper till sängen ..




Milla




Skrollan


Kommentarer
Postat av: Julia

haha.. så du brukar krypa till sängen??

2009-10-12 @ 10:47:07
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0