Skön helg

I fredags var jag ledig så drog in till V-by med min mor. Köpte lite smågrejer. Var hemma runt halv 4, skulle vara hos Tell vid halv 5, skulle förfesta lite där innan vi skulle till Ronja och ha avslutning med laget.
Det var väldigt trevligt där, mycket skratt, dans, bad och jaa det va nog inget mer ..eller?;)
Efter de drog vi "vuxna" till Harrys. Det var kul där faktiskt, lagom med folk. Träffade min Julie där me , det var roligt :) När det var dags att dra hem hade vi ju såklart inte fixat någon skjuts , så blev ju ett styr med de och vi fick stå och frysa rövarna av oss! Måste säga att det var en bra fylla i fredags med, det va längesen de var de. :)
I lördags jobbade jag 13-17. Sen blev de lite fest hos Franke med kollegan och gänget. Kan inte påstå att det var de roligaste festen jag varit på, men men :) Söndagen idag har varit hur skön som helst, bara tagit de lugnt. VArit ute och fotat lite i de fina vädret.
Nu är Golfen såld med, hoppas pappa kommer hem med något roligt i veckan :) hihi.
Ser fram emot helgen som kommer nu, ska bli kul att träffa släkten, var ett tag sen.


lite bilder från helgen ..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0