Ledig ..

Idag körde jag min mor till Vena vid 07.45 för att jag inte har någon bil som fungerar
och behövde låna hennes. Åkte hem och la mig och sov till 10.30 , jätteskönt var de :)
Sen åkte jag in till Vimmerby och kollade läget hos syster, vi drog en sväng på stan.
Hemma i Hultsfred igen runt 16.00 då vankades det film med Madde och Julia.  Sen blev det solning
och andra avenyn, men innan de stuvade mackaroner och köttfärssås, fick mackisarna riktigt bra
denna gång :) Stuvade mackaronens dag idag? :) madde julia? hehe
Har varit en bra dag och känner nu att magvärken har försvunnit helt :)
 Guuud vad skönt :P

Nu blir det dusch, sen sängen ..





Mössa och vantar nu till vintern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0