Längesen..

Hejsan ..
Helgen i Uppsala var väldigt trevligt. Kul att träffa släkten, det mesta var sig likt på Barrvägen.
Känns alltid som att man går upp typ 100kg när man är där uppe, man ska äta hela tiden.
jaja.. nu är jag ledig tor,fre ska bli gutt.. denna vecka har varit väldigt lustig inget har fungerat riktigt som de brukar. Typ snubblat och klantat mig... och stripsen..HEja Camilla friskt humör allting åker utanför! Inte alls kul. HAr gjort helt fel till kunderna med! Årets rusch idag med på dan, folket bara strömmade in tog aldrig slut.
Skar mig när ja skulle skära sallad , hade precis sagt till Lisa att jag trodde att jag skulle skära av mig fingrarna under ruschen, 5 min efter jag sa de så skar jag mig ! bra gjort..
Men aja så kan de vara ibland. Bra att min kollega stöttar mig och skrattar med mig :)
Kör förresten bmw nu, haha måste fixa massa på den. Men jag är glad bara att jag har värme i den, hade ingen i Golfen :)
I helgen blir det troligtvis Rookie. Inget jag hade planerat direkt men är skapligt sugen nu :)
Nähe om man skulle sova lite då kanske..



Bjuder på lite bilder..






 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0