Kvalmatch ..

Jahopp då var det söndag och dags för kvalmatch för tredje året i rad. Vi får väl se hur det går denna gång och hur mycket jag orkar, har fan inte tränat på 3 veckor eller nåt men men ..
Jag hoppas det går bra och att vi spelar lika bra som förra matchen mot Rödsle, då visade vi verkligen att vi är ett bra lag och kan spela bra fotboll. Det var fan gutt!
Jag kanske borde packa och göra mig iordning då ..

Slänger upp denna festliga fotbollsbild :)





Jävla skitmatch! kunde lika gärna varit hemma och gjort något vettigt..
Kändes bra när vi bytte om och så, humöret var på topp. Kommer ut på planen, eller vänta nu.. ÅKERN!
värsta lerplanen gick ju för fan inte att ta ett löpsteg utan att man halkade till.
Kan ju inte påstå att vi gjorde så mycket bra idag där ute i blåsten, kylan och regnet.
Fan så värdelöst det va idag ..jävla irriterande! Blir mest arg på mig själv!
Men som tur var kom min mor och far och kollade, så jag tog ut min aggressivition på dom när vi åkte hem.
När vi kom hem beställde vi kinamat, fan va gott de var :) nu känns det mycket bättre :P
Resten av kvällen kommer nog bestå av spring mellan datorn och tvn och såklart några glas coca cola :) Det bästa som finns :)
Nähe .. om man skulle ta och tvätta upp jobbarkläderna med så man är lite fräsch på jobbet i morgon, haha.
går ju inte vara annat än ofräsch där :P
punkt



Kommentarer
Postat av: tell

haha.. herrejävlar.

2009-10-14 @ 18:35:48
URL: http://drinkdeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0