Denna dag ..

Vaknade klockan 06.15 av magvärk! Gick upp och knaprade i mig en tablett, gick och la mig igen. Klockan ringde igen vid 10, fortfarande ont i magen snoozade till halv.. Sen upp , käka frukost, klä på sig sen åka till jobbet. var ganska mycket folk på lunchen idag.. jobbigt. känner mig bara ivägen, vill bara smyga iväg och gömma mig i kylrummet ibland och vänta tills allt folk har försvunnit:)
Dagen har gått ganska fort ändå..mor kom förbi med skrollan innan jag skulle sluta , hon hade tänkt att dom skulle åka med mig hem. Men det gick ju sådär med de. Bilen startade inte, KUL! haha aja , så vi fick gå hem.
Kom hem runt 20.00 kanske, fortfarande ont i magen!!! Duschade och satte mig och kollade på Simon och Tomas efter de Hollywoodfruar och sen Roast på Berns.
Jaaa.. och nu sitter jag här , med MAGVÄRK? har jag sagt att jag har ont i magen?? hahah ..
Ledig i morgon förresten, skönt. Trodde jag skulle jobba, men icke! :)
Drar in till syster en sväng i vimmerby i morgon då tänkte jag :) Blir nog en springtur i morgon med. Har hemmamatch mot Mariebo på söndag så måste hålla igång lite eftersom jag aldrig kan träna :(


Njut ..

http://www.youtube.com/watch?v=0Xz3R6icUTU





Allt för längesen nu. Bilden tagen för ungefär ett år sen..
Jullan och Bine efterfestar :)





Det var tider ..




saknar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0