Träningsvecka?

Gårdagen tillbringade jag med min vän Julia, tog en tripp till Vimmerby och tog en snabbfika med Fridis som var tvungen att rusa iväg och vaccinera sig mot svininfluensan. Jag och Julia åkte hem och kollade läget på Hultsfreds gymnasium  som hade öppet hus, inte mycket att ha.
Blev träning i V-by för min del på kvällen. Gick hyffsat bra, tränade med boxningsklubben. Jag förstår inte var all min svett kommer ifrån, det är fan sjuk hur mycket jag svettas!!
Hann med lite mys med godis och andra avenyn hos Jullan när jag kom hem. Trevligt. :)
Idag har jag faktiskt hunnit med att handla ett par öronhängen i vimmerby, kollat film med Jullan, jobbat och tränat..
I morgon är det jobb som står på schemat, sen träning i V-by. kulkul

Ser fram emot helgen skapligt nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0