Tandläkaren ..

Idag har jag lagat ett hål ..det gick bra förutom att när jag skulle få bedövning så trycker hon in sprutan så den träffade en nerv som går upp mot ögat  typ eller något.. var fan det värsta jag varit med om , kändes som hela kinden brann!! Halva ansiktet kändes helt förlamat. Fan va obehagligt det var. . hon sa att jag kanske kommer få blåmärke på kinden . snyggt. Kan fan knappt äta så ont gör de.. buhu synd om mig ..haha :)
Idag har ja tränat, gick väldigt bra idag faktiskt :) Blir cup på lördag, ska bli kul :)
Efter täningen drog jag och hälsade på med vän Fredrik, trevligt. Det var ett tag sen vi sågs..
Kände att jag inte bara kunde åka hem tomhänt, så blev en tur till preem. Naturgodis och Squares som ja försöker pilla i mig  :)
Ska väl dra mig till sängen snart så jag orkar upp till sista arbetsdagen för veckan :)

Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0