Lång dag ..

Åh lite trött jag är nu ..
Varit i Västervik med mor och syster idag. .
När jag kom hem skulle jag laga mackaroner, stuvade sådanna. Men mjölken kokade över och rann ut på hela spisen.. lyckades inte så bra med att öppna mackaronpaketet heller.. mackaroner på golvet, kul..
Efter att jag fått i mig lite mackaroner som jag inte alls lyckats bra med idag..bar det av till Vimmerby för träning. Jobbigt när man kommer till ett nytt ställe med nya människor bara sådär.. men det gick ganska bra:) någon kommer att ha träningsvärk i morgon , höhö. asså jag är så trött , sitter här och kliar mig i huvudet och försöker hålla ögonen öppna..
I morgon blir det iaf dejt med Jullan, ska nog färga håret med.. sen blir det förmodligen träning ..

Nattinatti!!




Mördaren



Innan han gav sig på mig ..



höhö .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0