Under ytan ..

Har så mycket att berätta egentligen , men ja orkar inte.  Kan dra allt väldigt kort :) Harrys i fredags med mina vänner.
Årsfest i lördags. Mycket trevligt, lite folk dock. Söndagen bestod av pizza, film, donkan, godis och trevligt sällskap :) Tränade min 4:e gång i vimmerby i måndags med. Känns bra nu :) Hoppas allt löser sig , så kanske man spelar i gul tröja nästa år, vem vet? :P
Funderar stark på att vaccinera mig mot svininfluensan ..alla är typ sjuka. Har fått ett lite sår på min läpp som tecken på att jag börjar bli sjuk... alltid så.. inte kul.
Jobb nu tills torsdag, sen blir de FREDAGSMYS med bästa tjejerna :) och lördag är det cup i västervik som gäller :)


Nu är det ett jävla styr!? ..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0