2 dagar kvar till ledighet :)

Ja veeet jag är sämst på att skriva här :) Har inte tid att sitta och skriva varje dag skulle inte ha så mycket att berätta då, bättre att vänta lite och skriva lite mer :) Snart helg igen ser fram emot de. Helgen som var var bra, Rookie. Väldigt trevlitgt faktiskt , tråkigt att bli dissad bara :P hahah nä skojdigidoj :) eller..?
Gör ju inte så mycket annat än jobbar om dagarna men denna vecka har jag faktiskt hunnit med lite annat :) har faktiskt varit hos tandläkaren i måndags trodde dock att jag skulle dit i tisdags, men klokt nog kollade jag smset från FTV. Varit på banken och fixat lite, internetbank å grejer..
Sen har jag varit med min vän Julia, det var inte helt fel faktiskt. Fick vara mig själv några timmar, kändes skönt. Skratta, prata skit, dampa och fula oss som bara vi kan :)
Idag på jobbet har det varit fruktansvärt lugnt. Aldrig varit med om en så lugn lunch som de var idag. Blir väl säkert våldtäkt (som lisa hade sagt) i morgon och på fredag när ja jobbar med chefen !
Försökte skrämma Lisa idag genom att lägga en leksaks krockodil (som vi har till funboxarna) på golvet... men lyckades inte så bra med de. Annars kan man skrämma henne ganska rejält bara man säger hej när man kommer på morgonen :) hehe de är kul .
Tränat har jag gjort idag med. gick inte så bra. Att man tycker att man är värdelös höjer inte direkt en ..
men men ..

Kalendern
* Årsfesten 14:e
* Fotbollscup 21:e

Nu blir det sängen snart..

Bjuder på lite bilder :P


                     ROOKIE

 

            




Hahah, vilken bild ja hittade..inte igår.
                        <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0