Sova ut?

Detta vaknar man upp till hemma hos familjen Näslund.

• Min far som hostar sönder sig tills han spyr ..ah typ ..

• Hundarna som får damp när dom ska ut på morgonen

• Lady (våran hund) är inte bästis med golvet där uppe, steppar typ

• Min systers lilla äckelhund som skäller !

• Fläckten på toan , den är sönder så den låter som en industri typ!

• Min far som pratar ( läs skriker ) i telefonen ..

• Min mor som pratar med allt och alla men ingen som lyssnar ..




Här är min mor i alla fall, bakat lite bullar idag :) Duktig !
Träning snart, sen blir det solning med Julia Jullan Nelson.

 


Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej Milla!!



Äntligen hitta jag till din blogg igen :)!

Hur är det med dig? Shit vad länge sen de va! Vi saknar er, skulle vara jättekul om vi kunde hitta på något igen efter jul någon gång?



Någongång kanske man kan pricka in en helg då ingen jobbar osv...? Skulle vara trevligt =)

2009-12-12 @ 00:22:19
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0